Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

xxxxxx<3

Kategori: Allmänt

Heej alla bloggläsare ! <3 Hur har ni det idag :D Jag har dt bra :)
+ sorry att jag int blogga igår men hadd mkt annat o tänka på (:
Va har ni gjort idag det kommer lite senare hur min dag var igår ! :D
Idag börja vi normalt 9.. O då fick man si en underbar människa ! <3
9.00-finna-gick igenom uppg
10.00-Modda- diktamen :)
10.45-Lunch
11.15-Matta-räkna % :)
12.15-Bildkonst-Laga nån julteckning med rutor o trianglar:)
13.15-14.45-Hanta-laga tomtar
Sen kom jag hem och sen så städa jag mitt skrivbord... Sen åt jag o så fick jag min data idag o den funkar sika bra. O seen så kom bontte sen får vi till r-kiosken o sen får vi till mitt igen o sen så tala vi o mkt mer sen titta vi på salkkarit. O nu har jag lite ont i magen, och så e jag down ! :( Men orsaken säger jag int..
Nu går dagen
8.00-Gympa-volleyboll
9.00-samma sak
10.00-Modda-papper
10.45-Lunch
11.15-Bige-läst
12.15-Rella- det händ allt skit så ork in seja
13.15-Enkka-Fick veta vitsordet i provet
Sen får jag hem o sen senare va ag med linne. :) Sen när jagsku fara så ringd en typ hej du hadd ringt så sa jag ba fö länge sen o sen blev det tyst en sttund sen sa ag men hejdå o han ba hejdå :)
Men liksom det känns så konstigt.. :(
Men joo ska int hela tiin tala om det..
Men nu bild 24 en bild som gör dej glad
Denhä bilden :D
Nu 25 bilden en person som gör dej allti glad

Fello! <3 det finns oxå många andra men fello va den första jag börja tänka på :D <3
Men ska fara + igår sovd jag sika dålit..
Men puss o kram <3
Godnatt<3
Hejdå <3
Emppu <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: