Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Twilight ! ♥

Kategori: Allmänt

Heej alla! Hur har ni det ? Jag har det bra ♥ Kom för en stund sen hem från bion vi titta på Twilight Breaking Dawn part 1 ! väntar tills del 2! Seriöst jag måste se den ! Vill att den skulle komma nu! Fö filmen var bääst ! . Hahha men jag tror någ att vi kommer ha roligt imoron ♥ ! hihi
Men jo ! Alla som grublar på att fara o si på den så faar ! den e bara så¨ååå bäst !
Men joo
1. din bästavän? Ronja matte
2. favoritland? Grekland !
3. om du fick ändra ngt på dig själv vad skulle det vara  ? hm.. utseende

 

 

 

1. Har du några husdjur? nneejdå
2. E dina föreldrar tsm? jaa
3. Haru nån kille? - nej

 

 

vad är din största rädsla? Att dö
vad är dina drömmar? Det du
vad inspireras du av?ögon mage hmm.. snällhet osv..
någon förebild? hmm vetej
Vad gillaru att göra på fritiden? Vara med kompisar fota
Vad älskar du att äta? mat? tortilla

tycker du att du e snygg / söt / sexig / fin? nej inte just

 

Har du druckit? nej

har du strulat?ne

har du haft sex neejjj

 

 

- kan du lägga upp fler videobloggar / videos när du sjunger? neej
- favoritfilm? dead silence och twilight
- favoritfärg? pink
- favoritårstid? sommar
- har du haft något seriöst förhållande? hur länge?nej
- har du några syskon?jadå

 

 

 

gillar du någon just nu?hmm.. det du en hemlis nej klart jag gillar
vad har du för mobil? nokia
vad längtar du till just nu? sommaren och en annan sak
älskar du mig? <3 nee

Hur ser ditt rum ut ,vilken färg ?vitt men vi ska färga det till rosa när vi renoverar

 

 

- Kan du ta kort på ditt rum ? ja kanske sen när vi har remontera
- När fyller du år ?10 augusti
- Favorit klädaffär ? Seppälä ginatrico
- Drömkillen ?Ljust hår grönbrunaögon snäll gullig söt smile väll tränad kropp dom som känner mej vet vem jag talar om

 

 

 


4.Om du skulle få välja en kändis du skulle få vara en dag, vem skulle du då välja?typ kristen stewart ;D
5.Vilken är din favorit låt?hmm.. finns många ;D

 

 


tips för att hålla formen som du gör? hmmm ,)
hur får du fin kropp?idk
är du nöjd med din kropp ? kanske
har du rakt hår automatiskt eller plattar du håret?harine rakt hår men drömmer om det
vad är din riktiga hårfärg? Ljust så jag är en äkta blondi
är du en glad tjej? ofc

Är du flygrädd? nee

vilken kamera har du,?Nikon coolpix p100

Där var allt för idag ska höra på musa o chilla o sen om en liten timme krypa ner under varma tecket o bara somna
Men före jag går så tänkte jag snabbt slänga in en bild ;D
Twilight ♥
Men joo :D
vi hörs imorgon♥
ha det bäst ♥
godnatt♥
puss och kram♥
Emppu♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: