Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Twiligh-Breaking dawn part 1 !

Kategori: Allmänt

Hej!!!!!!!!!! Ja heter bontte! :D kolla in min blogg som inte har inlägg! (http://bonttebontte.blogg.se)
Hallo där babes!♥
Hur har ni det idag? Jag har det bra. Som ni säkert vet redan så e jag me bontte ;D
Men idag så vakna jag halv nie typ :) för skulle till tandläkaren klockan 09.20 :D men jag slapp in först halv 10 det tog bara 20 min att borsta tänderna och sätta plast på tänderna. Sen får jag till skolan. Just när jag kom till skolan ringde in. Sen nä vi kom så var det matta prov som gällde. Efter det mat ärtsoppa. sen modersmål föhör. Sen fyke som vi tala om kompasser. Och sen så hade vi data. Där hadd vi fritid. Tänkte blogga då men så att det var bara 4 min kvar av timmen. Sen cykla jag hem med bontte o vi tala. Sen åt jag kom på datorn. Sen ringde ronja o då sa hon när jag kund vara jag sa när du kan. Sen sa hon nu men ska blogga. Sen ringd hon en litem stumd efter o sa att nu kund hon vara. Men hon blogga int. Sen sa jag att jag hör bara på en låt (som jag visar i slutet).Sen så får vi men så om jag på att jag måsta föra ett bälte ti min syrra. Så jag förd de. Sen får vi till R-kiosken. Där köpte ronja en lotta till mej ♥ TAAAAACk♥ Sen får vi till utkikstornet där fota vi några bilder.Sen kom vi till mitt och är på datan. Men om en 20 min ska vi fara til kaupan o köpa godis. Sen far vi o titta på Twilight-Breaking dawn part 1 :D. Joo. Så såhär sir min dag ut. Imorgon blir det julgatans öppning ft.ronja isse jonna och maybe matte. :) Och så far vi kanske oxå o äta till Uno :D. Joo.
Men nu 20:e bilden en bild på din närmaste
Ronja ♥
puss och min mamma
Mamma :D
Joo men mååste dra :D
bloggar maybe senare♥
puss o kram ♥
Hejdå♥
Emppu♥
I love you
like a
love song
baby ♥
xxxxxx ♥
du betyder mest för mig♥
puss på rumpan ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: