Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Talent Suomi !

Kategori: Allmänt

Hejj alla :D Hur e det? Jag har det bra ! Och för det första så ska jag gratta MOLLYY!! ♥♥Hon blev 2:a i talent      ♥ Grattis MOLLY! ♥
Joo men min dag har varit helt bra ! :D börja me att vakna 09.50 sen var jag på datan o sen 12 får jag i duchen sen kom mamma hem halv 3 så fick jag min lilla juls klapp! Fick en nagelstudio med lösnaglar lampa osv. Och jag blev sika glad eftersom mamma sku ha köpt det tidigare o då sa hon att hon int hann köpa fö dom hadd tagi slut..Så jag blev juu ofc helt så hää jee ! Så imoron ska jag väll desgina naglarna ;) Så ni får se hur det blir sen senare imorgon ! ;D Hihi sen efter det så får jag o pappa till s-market o till nå VAKIO. O sen så kom vi hem och så åt vi JULMAT ! O sjukt det va gott ! Fast det inte alls känns som lillajul! Sen där vi 6 så baka vi pepparkakor;D O det blev gott sen efter det åt vi kladdkaka. O sen där vi halv sjju så dekorera vi pepparkakorna. O jaaa sen sså titta vi på Talent ! ♥ Och lite det va spännande i slutet ! O sen så sa dm att molly blev 2:a så lite man blev glad ! ;)♥ Juu o sen nu så chillar jag ba framför datan ;DD Men nu tänkt jag ta några fakta om mig.
  • Jag e 12 somrar
  • Jag har för det mesta mitt hår fast. Eftersom jag int orkar ha det löst för att vet aldrig hur jag ska ha det då.
  • Jag är kär.
  • Just nu så har jag 2 fyror på betyget.
  • Just nu hatar jag veckoslut. Varje veckoslut väntar jag till måndagen för då får jag se en typ ;)
  • Jag vill inte bli äldre 'än såhär vill allti var 12 ! Och bara vara sånhär young 4-ever
  • Jag har många bra vänner och 2 bästa vänner.
  • När jag har humörsvängningar så kan jag vara jämt arg o sur! O sen mittiallt e jag super duber glad
  • Jag älskar en typ över hela mitt hjärta jag får han aldrig bor ur mina tankar tänker på han hela dagen lång och sen så drömmerjag om han hela natten lång ;)
  • Jag älskar choko
  • Längtar till julen
  • Men endå sen till sommaren
  • Min favvo film e dead silence
  • Avskyr dockor.
  • Älskar kladdkaka
  • Jag älskar ishockey laget HIFK
  • Jag använder alltid mitt smycke nomination och mitt pärlarmband som jag köpt i sverige i dalajärna
  • Jag har bästa klassen ever
Men där fick ni typ 18 fakta om mej :D
Men godnatt
ska börja sova snart ♥
Puss o kram ♥
Emppu ♥
Bloggar mer imoron♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: