Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Neeejjjj!!

Kategori: Allmänt

Hej alla sötaah. Då har jag kommit hem från butiken typ för 2 timmar sen. När jag kom hem så började ag o laga min salad (måsta sj laga ngt idag fö mamma  o pappa e på jobb) joo men det blev någ helt gott ;). Sen så å jag lite glass OMNOM! Men aja. Nutänkt jag berätta om mindag :D 8.00-09.30- Gymnastik-redsakpsgymppa Jag var int med(: 10.00Modersmål-Läste o gjorde papper men när vi läste så får jag o sitta på ibbes plats o tala med fello o ibland Teddie^^ Sen 10.45-Lunch 11.15-BiGe mårten gås föhörd vår läxa o så läst vi om Egypten 12.15-Religion-Prov 13.15-Enkka-Rita bilder o det vafan CHILL! :D Sen så får jag med Bontte,matte o sigi till K-hallen sen kom jag hem o resten vet ni nåf vad jag gjord :'D Men nu en såndä frågejuttu
10 SAKER OM MIG
1.ÄR DU SINGEL-jo
2.ÄR DU LYCKLIG-Halft :D
3.ÄR DU UTTRÅKAD-tyvär jo :D
4.ÄR DU LEDSEN-njaa halft o det vet ni whyy ?? :D
5.ÄR DU ITALIENARE-såklart inte ;;)
6.ÄR DU GRAVID-neej
7.ÄR DU FULL-nej
8.ÄR DU EN COOLING-NJAA:D
9.ÄR DU FRÅN IRLAND- jajajajajjjjaja:P
10.ÄR DINA FÖRÄLDRAR GIFTA-NEJ MEN DOM E NÅG TSM ! :D

8 SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1.TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKAST-ibland o ibland int :)
2.HAR DU NÅGONSIN BLIVIT SÅRAD- Alla har väll blivit minst 1 gång så joo
3.HAR DU GILLAT EN KILLE UTAN ATT BERÄTTA DET ÅT HONOM-ofc ;;)
4.HAR DU KYSST NÅGON INOM DET SENASTE 3 VECKORNA-nejj
5.HAR DU HAFT EN HEMLIG BEUNDRARE- tror du at jag vet sånt ?? :D
6.ÄR DU KÄR-joo som fan :)♥
7.ÄR DU KÄR- JOO
8.VILL DU GIFTA DIG I FRAMTIDEN-EHK EHK EI :D


10 SAKER MED TVÅ ALTERNATIV
1.kärlek eller lust - KÄRLEKK!
2.HÅR ELLER ÖGON- ÖGON
3.KATT ELLER HUND-HUND!
4.NÅGRA FÅ BÄSTA VÄNNER ELLER FLERTAL "VANLIGA" KOMPISAR-beror lite på
5.TV ELLER INTERNET-båda
6.COCACOLA ELLER PEPSI- cocis ofc !
7.VILD UTEKVÄLL ELLER ROMANTISK HEMMAKVÄLL-båda;:D
8.PENGAR ELLER LYCKA-LYCKA
9.DAG ELLER NATT- DAG SÅKLART !
10.MSN ELLER MOBIL-båda

10 "HAR DU NÅNSIN..."
1.VARIT TILLSAMANS MED NÅGON FAST INTE GILLAT DEN- -
2.BRUTIT ETT BEN-Never
3.GJORT NÅT DU ÅNGRAR-JO!
4.SPRUNGIT ANGEREDSBRON-??
5.LJUGIT FÖR NÅGON DU TKR OM- hahah jo isf på skämt ;)
6.ÄTIT EN HEL TÅRTA-NÄ
7.GJORT BORT DEJ OFFENTLIGT-jaao :D
8.VELAT BLI TILLSAMMANS MED DITT EX- -
9.GRÅTIT NÄR ETT HUSDJUR DÖTT- vi ha aldrig haft ett eftersom pappa e pälsalergisk
10.VELAT FÖRSVINNA- tyvärr jo!

Hahaha joo men nu ska jag fortsätta o tänka blir kanske ett inlägg ennu ikväll ♥ ::D
Puss och kram ♥
Hejdå♥
Älskar er ♥
Emppu♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: