Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

My love is so big for you so big.. ♥

Kategori: Allmänt

Hej alla söta<3 Ursäkta att jag inte blogga igår men jag hade massat annat att tänka o göra <3 Men nu är jag här igen <3 Tänkte att jag skulle börja med att berätta om går dagen <3
8.00-14.00
8.00-enkka-gjord papper
9.00-gjord papper o fick ut provet :D
10.00-modda-gjord papper o sen läsning :D
10.45-Lunch o rast
11.15-Matta-räkna procent
12.15-Hissa o va på datan o vi fick va inne en hel rast fö att vi va på datan o hadd fritid
13.15-Gymppa-volleyboll- det va så rolig nä alla faila :D <3
Sen hem sen hemma va jag på datorn o sen 17.45 så va det utvärderingssamtal:D
Sen får vi till säästis o efter det får vi till sale o köpa godis till denhä dagen eftersom vi fira lillajul idag så nu kommer denhä dagen
8.00-12.00
8.00-Moronsamling och så berätta stena va roulette går ut på :D
9.00-Spela roulette- vårt lag vann där jag isse o jonde o reiska va me. Isse blev vår lagkapten o vi vann på tur.
10.00-Räkna matta :D
10.45-Mat o rast o vi fick tomtegröt o pepparkaka ! <3
11.15 hadd vi bingo
Sen kom jag hemma o jag ha ba hört på musa o sakna en typ <3 O jaa sen senare ska jag till min syrra <3Jee <3

Att inte se dig på 2 dagar kommer att bli en utmaning ! <--Det dä e så sant

Men nu 26:e bilden ngn några du alltid har roligt med

+ Linne men har ingen bild på henne <3
O sen 27:e bilden en bild du alltid skrattar åt

HAHHA
Men ag bloggar senare
Puss o kram
-Emppu- <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: