Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

"My heart stops when you look at me, just one touch"

Kategori: Allmänt

Heej alla sötaah!♥ Hur har ni det idag då? ♥Jag har det bra♥ Hihiihi. Just nu sitter jag o ser på salatut elämät o sen efter det ska jag si på Uusi päivä,och sen läxorna ://..Aja. Men i varjefall min skoldag har varit bra på sjuktlänge(((::::.
Men nu tänkt jag berätta om min skoldag ::) Vi började nio och jag mötte ronja klockan 10 5 före nio,och när vi kom till skolan så ringd de nästan genast in sen så hadd vi finska timme och vi  gjorde uppgifter.Sen efter det får jag ut på rast ute talade ag med mina kaverin ::D. Sen kom jag in och vi hade modersmål vi räknade papper. Sen så får vi och äta och vi åt ungsfisk.Sen så gick vi ut o jag talade igen med mina kompisar. Sen så hade vi matematik vi räkna. Sen så hade vi rasst och då blev fello,bontte,jag,teddie och tommy inne :D.Och vi hade fina diskutioner;). Sen så hade vi bildkonst och vi gjorde kubism ;) Och efter det hade vi 2  timmar handarbete vi gjorde tomtar sen får jag med Ronja till k-hallen där va oxå jonna,linne,ida och cindy. Och sen oxå Teddie o Rasse. Sen så får jag hem, och hemma får jag på datorn och efter det får jag o pappa till Lidl, där köpte jag broilersalad . Omnom :D♥ Sen så kom jag på datorn igen♥.♥
Och nu ser jag på Uusi päivä.♥-♥ och snart ska jag laga läxorna :)
Men jag tänkt nu fara så jag bloggar mer imorgon. men före jag far så en bild

So fucking true.
But now i have to go
bye
Emppu ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: