Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Kan inte föklara mina känslor med 1000 ord !

Kategori: Allmänt

Hej hallå babes ♥
Hur har ni ? :D
Jag har bra :D
Idag har jag varit med 2 o ½ av dom bästa RONJA♥ MATTE♥ O TOMMY :D
hihi.
Vi hadd helt roligt :D
Dethä sen så fejda TEDDIE O VICKE OSS !!
Dom sku vara med oss så kom dom int ,...
Dethä men imoron! :DDDDDDD
hihi :D
Det kommer bli sika bäst ! ♥
hihi :D
Saknar matte ♥ bontte ♥ o en annan typ ♥ ;)
Jag älskar er !
juuu..
Min skoldag har varit bra ! :D
Vi laga discco skyltar idag !
VÄntar på disco!
Fö då kommer filisen vara katossa! :D
alla som int vet !
Disco fredag 11.11-11
Klockan 18.00-21.30
Klass 4-6 ;)
Inträde 1 euro :D
Juu :D
Men där finns allt möjligt o göra o så ;)
Men jo :D
Dethä :D
Ni vet typ mina planer tills imorn
+ sku int bli o blogga !
Sku laga matta läxan repetera lite till hissa läsa en bok o sen krypa under täcket o börja sova :)

Imorgon är det en ny dag.
Ge inte upp i första skedet.
Jag lovar det kommer bli ni 2.
Ni har chansen.
Bara ni skulle,
våga ta imot chansen.
Jag lovar
ni skulle vara perfekta
tsm !
Bara ni skulle,
våga se er 2 tsm.
Puss texten handla int om mej ! Det handla om min kaveri/kaverin!
Som har lite svårt som jag vill hjälpa ! :DD
hihi !
Gumman du vet att jag talar om dej ;)
HIHI ;)
Sorry den ag talar om i texten kommer inte bli glad :S
Men gumman jag hjälper dej !
Genom eld o vatten !
I♥U
puss :D

Men nu kommer 10:e bilden ngn du tkr är väldigt snäll
Min gudmor !
Hon ställer allt i upp ! ♥
puss ♥

Men nu 2 random bilder :D
let's go ! come on and kiss my ass ! :D
All I need is a warm hugs from you ! ♥
I love you more than words say ! ♥
Men tänkt att far nu men före det en låt
Men denna låt får mej att tänka på känslor ! ♥
Hihi :D
Men nu tänkt jag att jag far
bloggar mer imorgoN ;)
puss o kram ♥
gonatt sov gott babes ♥
-emppu-♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: