Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag känner mig rent uttalat Ä-C-K-L-A-D !

Kategori: Allmänt

nå morjens  ! :D
hur har ni det idag ?:D
Jag har det helt bra :D Fast har lite ont i magen så :-)
Men jo ♥
Att annors mår jag väll okej !
Joo skolan idag var helt rolig :D
Men int bara en tyyp .. Joo .. Men tur så fick jag si han ♥
Har väntat 100000000 år för att få si han o äntligen fick jag si hhan:D
heehheh :D
Men joo :D vi körd på
finna :D
modda
Lunch
matta
tecka
hanta
hanta :D
Sen hem :D
så joo :D
tyck bäst om hantan o teckan idag ;)
men annors någ om mattan ;)) grauuw ;)
Men joo min dags plan är väll typ öva på enkka prov fara ut o fota o kolla igenom mitt klä skåp ;) städda lite o så ;)
Joo :D
o ofc sakna rn typ ;)
Men imorgon så ska jafg till mina kusiner då fyller oxå LEPPÄ 13 :P haha grattis :D
Så ska komma ihåg o gratta han om han e hos mina kusiner imoron ;)
Men joo ;:D
Nu 18:e bilden en bild på din fritid

vara me domhä :D o sen fota  :D
Men puss o kram ♥
bloggar mer ikväll ♥
Så hejdå♥
ps. Nu ska jag spela stickrun ♥
-emppu-♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: