Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag kan inte fatta.

Kategori: Allmänt

Hej alla kära blogg läsare :)
Och sorry att jag inte har blogga :D
För har inte haft fiilis ;)
Men joo ;D
PÅfredagen var det juu disco som vår klass ordna " :D
Det va lite chill ;)
hihi :D
Men juu ;D
Efter disco så får jag hem får på datan o var på facebook och jag hadd då ennu sån disco fiilis ;)
O sen så faktist på fredagen så var jag 100 procent säker på vem jag tyckt om ;)
hihiii ;D
Men det tänker jag inte avslöja ;D
På lörda gen får jag med 12:ans tåg till karis var där tills 5:ans tåg får :D
Sen när jag kom hem så får jag snabbt upp på vessan sen sprang jag ut o får till hörnet :D
Där mött jag senja sen får vi till matte :D
hos matte sku vi först si  på kauna ;D men det laga så satan ;D
Så vi titta på Mumin ist! :D
Juu. :D
Sen på Söndagen vakna fira farsdag :D
Sen så stack man till matte där hadd vi roligt  o sånt ;D
Och Idag skola;D O sen  nu ska jag äta o sen ska jag fara till matte ;) ♥


Dag 13 du och någon klasskompis

Ida där uppe går någ på min parallella klass ;D men njoo ;D
14 en bild som påminner dej om gamla tidder ;)
Samma bild som där uppe ;)
15 en person du vill vara med

dom hä fina tjejerna ♥
16 en bild på dej  sj D

blir en gammal
Men puss på rumpan ♥
ska dra o äta ♥
hejdå ♥
bloggar kanske ikväll ♥
-emppu- ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: