Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag får dej inte ifrån mina drömmar.

Kategori: Allmänt

hej alla söta!? Hur har ni det ikväll då? Jag har det bra :D
Idag har jag varit med bontte vi hade det kul
vi gjordelite allt möjligt .D <33
juu :D
Vi sku ha vari med 2 typer ! MEn nej int kund dom vara !
För att dom e så satans cp:n!
juu .. Men int ha jag nu så myki mer o sejja :'D Joo att vi ska vinna imoron ! ;D ♥ Älskar vår grupp fett! ;) :P
Juu men jag tänkt att nu 23:e en bild från i somras
sorry har ingen bild på denhä datorn från sommaren så får bli sommaren 2006! :D
Men bloggar mer imorgon .
Puss o kram
godnatt ♥
Emppu♥
Ps. en länk http://www.youtube.com/watch?v=6FWzM2s933g <-- kolla :D ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: