Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I'm sexy and I know it ! ;)

Kategori: Allmänt

Hej babes ! ♥
Hur harni ?
Jag har bra :D ♥
Kom för en stund sen från duchen o jag ska äta såsmåningom  o sen börja sova :D♥
Jag vaknade idag klockan 9 :D
hihi :D
sen steg jag upp o titta en liten stund på tv sen får jag ti mitt rum rita o sen klädd jag på mej ;D
Sen åt jag mat sen efter det får jag till matte ♥
Hos matte så spela jag o bontte o matte afrikas stjärna ♥
Hihi efter det så kom tommy så gamea dom lite jag nörda på datan o så :P
O sen så titta vi på nån riktig filom som had hänt pårikit
usch deet va hemskt !
Men dethä sen 8 kom jag hem
sen så får jag i duchen o nu tittar jag på  vedetään hatusta :D
Ett humor program :D
Hihi:D
Hur har er dag varit ?
Min har varit bra :DD
Hihi :D ♥

Nu 7:e bilden en bild du aldrig har lagt upp
Jag och henna ♥
Nu 8:e bilden en person du saknar
Min syrra kkatja ♥
Missu ♥

Men hejdå ♥
gonatt♥
puss okram ♥
Bloggar mer imorgon♥
Heejdå ♥
-emppu-♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: