Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I say Mikael Granlund. You say why Mikael Granlund I say Mikael Granlund is a hero ! ♥

Kategori: Allmänt

¨'´
JO heej ♥ En random rubrik:D
Jo sorry har int blogga på 3 dagar världen går under ! Nånej :D hihi har int orkaa ! :D
Sorryy :D Som sakt har vari helt down med bloggen ha int haft fiiliis o blogga fö har mer pomppufiilis ;)
Hihi :D
Joo o min blogg ha annors oxå var down för vi har disco imorgon! O då ska man fan baila ! ;D O så har jag varit med kaverin! :D
Joo.
Jag sku ba sejja att jag har mest awsome kaverin ever ! :D
Ni e ba bäst ! ♥
Utan er skulle jag vara ensam ;D
hihi :D
aja.
Väntar nu på morgon dagen !
Och på lördagen :D
Ska på morgon till mommo o moffa o fira farsdag
o sen kvällen titta på film hos matte !
Ditt kommer åtminstone Jag matte bontte senja :D ♥
O sen kanske Tommy Teddie O vicke
Tror åtminstone att tommy o teddie kommer :D
Jee :D
Fö dom e så kiva ! :D
hihi -
sorry ba men MINA kaverin e BÄST ! ♥
Vill aldrig fölora er ! :D
hihi:D
Men ivarjefall!
Kommer blogga först på kvällen imorgon! 
Fö vi måst väll vara ti disco efter 10 :D
O städda men det e bara skills ;) ♥
Juu ;D
Hoppas ni andra har awsome day tomorrow ! :D
Det ska jag åtminstone ! :D
Hihi :D
Men nu ska jag int sitta o berätta om discot ! :D
Hihii :D
Kom för en stund sen från duchen nu e jag ba på fb o musa o chattar o chillar ;D
juu :D
Men nu bild 10-12 :D
10:e bilden någon du tkr är snäll
Fello ♥
11:e bilden en person du kan berätta allt för :D
Kan berätta allt till matte, fello och bontte ♥ Så kom 3 pers :D
12:e bilden en bild på din vardag
tv,dator kompisar skola ;D o mkt mer :D

Men bloggar mer imorgon men före jag går en bild
Men nu ska jag fara :D
SÅ hejdå ♥
Gonatt bloggar mer imorgon ♥
-emppu- ♥
nu en fiilis låt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: