Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I miss you so bad ! ♥

Kategori: Allmänt

Hej kära bloggläsare! Hur har ni det idag ? :D Jag har det BRA! ♥Sorry att jag inte bloggade igår men jag orkade inte :D. Just nu sitter jag och bloggar o jag ska snart äta morgonmål och fixa mig♥ Sen så ska ag väll fara till skolan ;).Men nu ska jag berätta min går dag. Jag vvaknade klockan 10.00 sen så kom jag på datorn sen där vi halv 12 så kom mina kusiner så sen får vi till min fammo med dom :D. Sen efter det km dom till oss vi åt pepparkakor o godis. Sen visa Jonas och Simon. Va dom hade köpt på HIFK matchen. Simon hadde köpt mkt. Men jag tyckt om bäst en skjorta som det va en bild på Mikael Granlund. O hans autograf. O det kan hända att jag får en likadan skjorta till julklapp. ♥ Jag hoppas ! ♥ Men joo sen så va jag hela dan typ  datorn åt julmat ! ♥ O det va juu första advent igår. SÅ det va mysigt. Men skit vilken strom det va :D Men nu tänkt jag en fråge juttu lånat av Bontte ♥ Ni hittar hennes blogg här: http://bonttebontte.blogg.se/♥
Hur gammal är du?
12 fyller 10 Augusti

Har du stannat klass? Har du svårt i vissa ämnen?
Nej. MEn jag har svårt i läsämnen t.ex fysik o kemi och historia.

Var bor du?
I Finland i en liten stad Hangö ;)


Har du Facebook?
Ofc, annors så sku man juu int veta så mkt ;)

Med vilka vänner brukar du mest vara med?
Matte o bontte.. :) och sen med tommy :)
Me vem va du senast me?
Bontte
Ha du laga designen själv?
Jo typ :)

Nu så kommer 29:e bilden  DEn nyaste bilden på dej sj.
:)
Nu ennu ba en bild kvar så e det slut men det får nu maybe senare.
Men nu ska jag gå o äta o sen fixa mig ♥
Hörs senare♥
Puss o kram ♥
Älskar er ♥
Hejdå♥
Emppu♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: