Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I love you!

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla sötnowsar ! ♥ Hur har ni det ? jag har det bra vakna fö en  stund sen ♥ Joo men vad e era planer för idag? Mina e att fara o äta till uno med bontte matte o mayb jonna o isse ? :D  o vi far o äta bara maybe ; ) ♥ Hihi sen julgatans öppning ! men synd så är det inte snö.. Det skulle ha vari roligare då :D ♥ Men pappa sa att dom hadd lova snö tills imoron! HOPPPAAS det stämmer ! ♥ För väntar på snöö! ♥ Men nu sak jag inte tala om snö. Ska börja så småningom o klä' på mej o äta någo smått o sen fara till matte med bontte väll ? ;D ♥ Har int sett matte sen måndagen beror på att jag var sjuk på tisdag o sen när jag kom till skolan så var hon sjuk ;( ♥ MEN NU ÄR HON ÄNTLIGEN FRISK ♥ joo men asså. Joo :D hoppas alla får komma o äta till UNO! För känner att jag faktiskt är smått sugen på det ;D♥ Men joo ;D
Men nu 21:E bilden en bild på någon som allti ställer upp för dej ♥
min gudmor Kerstin ♥
Men joo nu en länk
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KQTbTTX2yRI ♥
Hihi kolla in den ;)
Juu :D
Men hejdå ♥
Puss o kram  ♥
Emppu♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: