Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

I don't dance cause tonight you love somebody somebody new.

Kategori: Allmänt

Hej alla söta ! ♥ Hur har ni det idag? Jag har det bra (; ♥ Idag är det juu måndag så det betyder att det var skoldag idag :/
Men jag skulle ha börja nio idag men jag börja 10. För att jag var till tandläkaren :). Hos tandläkaren bora dom så att jag had hela skoldagen bedövad mun. Juu.
Men nu kommer skoldagen
10.00-Bige-lääst
10.45-LUNCH
11.15-matta-räkna procenter
12.15-Musa-sjöng Ofc
13.15-Rellaa-Vi delades i grupper i min grupp kom jonna fello edde och teddie;D:* så vi laga frågor till en frågesport imorgon
Sen får jag till k-hallen med ronja♥, där köpte jag dubbel nougat :D. Sen kom jag hem o åt. Och just nu så e jag med Ronja♥O vi sicka just till en typ "vgd??":D.
Men ska väll typ  läsa lite bloggar :) O sen far bontte pådans. O sen efter henensdans så ska vi KANSKE vara me 2 typer :D ♥
Men ska nu fara
bloggar senare
:* och kram
emppu ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: