Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

hoos matte ♥♥

Kategori: Allmänt

Heej alla ! Hur har ni det idag?Jag har det bra :) eller kanske :))
Som ni ser rubriken så är jag hos matte ♥ Vi ää oxå med bontte ♥ och tommy.
Och matte o tommy spelar BO ! Vill ni veta en liten hemlis ;)?? Joo bontte e bättre än tommy på BO ;)
O jag o bontte skrattar ! ;D HAHHHA :D
men idag så stack jag vi halv ett till ronja o sen så får vi till matte vi va där tioll halv fyra o sen får vi till walls o äta sen så kom vi nästan genasthit . o Sen om en timme så ska vi si på Talent Suomi !O bontte sitter o skrattar till "emppu kom ut" <-- det kan pårikit misstolkas ! :D
Men jo kommer en arkivbild :D JUU synd så e int fello med :(
I love you
like a
love song
baby.
Jag kan inte berätta fö dej hurmkt jag älskar dej ! ♥ 
 


men hejdå puss o kram ♥
Bloggar mer ikväll♥
emppu♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: