Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

HejsSvejs

Kategori: Allmänt

Tjenixen bloggen ! :D Det blir nu ett snabbt morgon inlägg efter som klockan e åtta så vi börjar om en timme.Men just nu sitter jag o äter morgonmål :) Omnom Sen ska jag fixa mig o sen fara till skolan. Skolan schema ser ut såhä Finska,Modersmål,Lunch,Matematik,Bildkonst,2 h Handarbete :).Men jag berättar mer sen va vi gjord::) Men jag ska så smånigom och fixa mig :) Tror det blir idag så att jag har håret fast :). Har inte haft det på ett par dagar eller joo jag haft det fast på natten hihi.. ;D Men asså guu det blir jobbigt i mattan eftersom vi har mårten gås ! Han kan int ngt:)) Men nu måst jag fara.
-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: