Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Happy or sad ??!

Kategori: Allmänt

Heej alla sötnowsar ! ♥ Hur har ni det idag?? Jag vet int om jag ska vara glad eller ledsen?? Men jag e glad för allt men ledsen fö att den jag tkr om har snuuva så satan.. Odet kan hända att han blir sjuk :(( O det vill jag int! + Så sblir det hä ett sika snabbt inlägg eftersom jag måst fara till butiken.  JOo men berättar sen om min skooldag ! ::DD.. Juu men nu 30:e bilden någon du aldrig kommer släppa taget om!
hm.. han jag tkr om o sen mina kaverin
men t.ex domhä

♥!
Nu har jag entligen kommit till slutet med bilderna ! Gillar stort ! :D
Men nu kommer en länk http://www.youtube.com/watch?v=aok12iE0TbU  ♥ Älska Angie ! ♥
Men joo ska dra nu bloggar senare
Puss o kram
Hejdå <3
Emppu♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: