Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Fittig -.-'

Kategori: Allmänt

Hej babes ♥ Hur är det med er ? Med mej e det fittigt -.-'
Aja. ;D
Min dag i skolan har inte varit så himla bra!
Aja.
Berättar lite längre ner om det .
Vi börja åtta :D
o sluta 2 :D
så nu min fittiga dag
8.00- Enkka
9.00-sama sak
10.00- modda and hissa
10.45-lunch o rast
11.15-Matta
12.15-data salen modda
13.15- jumpa
sen hem
hemma åt jag o sen cykla jag ti ronja super snabbt
sen cykla vi snabbt till matte ♥
Sen där va Tommy o senja oxå :DD
vi tala o så :D
Sen så stack ronja o matte till dansen :D
Under tiden dom va på dans va jag ti butiken laga matta läxan o va på datorn ..
Sen så till halv sju får jag o möta dom till danshuset .
Där ett stort gäng medidioter står o mobbar matte -.-
asså ag tycker det e så satans fegt o att dom dä typerna mobbar henne !!
Asså påriktigt !
O sen så ha en VISS TYP gått o sakt åt skolkuratorn
att jag tkr att det e bättre att matte int har nå vänner !
Vittu så falskt !
Asså jag e ba så satans fittig på det -.-'
mm men  sen efter danshuset så får vi till matte sen kom tommy o teddie ditt :P
hihi men nu 5:e bilden en gammal på dig
Hyj jag e ful. E typ 9-10 år här :P
Hihi men nu
gonatt ♥
puss o kram ♥
-emppu-♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: