Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

..

Kategori: Allmänt

ey! alla sötnosar ! ♥ Hur har ni det ikväll? Jag har inte så bra! Jag har bara lust o skrika o gråta o slita håret av mej mår så skit.. av allt skit.. Har fått ba skit imot idag ! mår så skit att sitter typ o gråter. och ag vill inte att det blir veckoslut. Vill inte göra ngt annat än att dö och jag vill si dej ! Vill si dina brungröna ögon.. Vill se hela dej.. Har ont i magen...Och känner  mej jämt utanför. Och det finns ingen som bryrsig! Har just inga vänner.. Om jag har vänner så är det isf falska.. Förutom några då.. Och det känns som om han jag tkr om tkr om mej. Men det ää juu int så..Fö jag ba inbilar mej.. Det finns ingen mer som bryr sej. Farväll till mitt liv.. Tur så har jag Linne o Ida♥Dom gör mig åtminstone glada just nu! ♥
Men puss o kram ♥
Älskar er ♥
och Älskar dig ♥
Godnatt♥
Hejdå♥
Emppu♥

Kommentarer

  • linnee säger:

    aaaws vännen<3! finns allti,no matter what<3! puus <3

    2011-11-25 | 22:32:36

Kommentera inlägget här: