Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

du vet att du betyder mest för mig.

Kategori: Allmänt

Hej alla kära bloggläsaren ♥
Hur har ni det idag ? Jag mår inte så skärskilt bra. Är ju som sakt sjuk. Så Kan inte just träffa några kompisar idag :(
Men i varjefall :) Igår var jag ju med Bontte ♥ Matte ♥ och tommy . Vi gjord någ int så mycke :)
Sen när jag kom hem så mett jag feber och jag hadde feber :S så mamma sa att jag måsta bli hemma :S
Jag har oxå funderat på en sak!
Att hur skulle det vara om jag skulle byta header ?
För börjar bli tråkigt med denhär headern :D
Jup :D
Så ska fundera på det idag :D
Oja :D
Sen så tänkte jag oxå att jag skulle nörda stick run och msp :D
O sen så kom jagb oxå på att titta på salkkarit eftersom är nu snart 3 veckor sen jag sitt det :D
Så borde si via katsomo.fi
Va det ha hänt ? :D
Hihi :D
Komer väll bli mest mysa idag ♥
hioih :D
Man orka juu knappt sitta :/
Men nu 17:e bilden en ovanlig bild

Brukar inte vara så röd :S

Men ja-
Tror jag slänger in ett inlägg ennu ikväll
puss till det <3
Älskar er ♥
-emppu- ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: