Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

du säger bara okej när jag säger åt dej hur jag känner mot dej.

Kategori: Allmänt

Heej alla hur har ni det idag? jag har det bra :) Bara att jag är sjukt trött :D För att jag somnade typ 3 :) För att jag inte fick sömn. :) Men jag tror någ när jag e sjukt trött så kommerjag sova gott inatt :D. Men joo. Vad har ni för planer idag då ? :) Jag ska åtminstone vara med Bontte♥ Och matte♥ o maybe Fello♥ Och jo :) Kan hända att jag far ut o fotar lite före jag äter :) Men det e bara kanske (;. ♥ Just nu hör jag på musik med full volym ;D Fast jag int e ensam hemma :) ♥ Men jo idag vakna jag typ elva. För att pappas telefon ringd o han börja tala högt i telefonen.. Jag skulle ha kunnat sov till 12. Men nej. Sen kom jag på datan. Sen för en stund sen så klädd jag på mej :) Jag vet att jag klädd på mej sent, men hadd ingen lust o klä på mej. :)Men jo nu sitter ja o hör på david guetta med full volym! ;D ♥ David guetta e bäst !♥ Men int har jag nå så mkt o seja mera. Att jo nu
22:e bilde en bild  på en tid du saknar
När vi var i Åland ! Så sjukt mycke minnen! :DD
Men bloggar mer i kväll
Puss o kram
Hejdå
Emppu♥
ha en bra dag !♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: