Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

du mår fint? Inte jag.

Kategori: Allmänt

Hej alla fina♥
Hoppas ni mår underbart ?
Men det gör inte jag ? :)
Kom upp en sak i huvu som jag gärna int vill seja till nån så ni behöv int fråga ? =)
okej=

Men min dag ha vari helt okej :)
asså i skolan då :D
Men asså jag inte bara orkar ! Blir iriterad ! Har lust o skrika ut min känsla ! Men du skulle inte bry dej hur jag känner mej !
men aja.
Imorgon kommer bli först karis på schema o sen filmkväll ○♥
Hihi men asså har int typ nå myki o skriva !
Men nu hejdå! <3
MEn före det kommer
6:e bilden en blid på dej och en kompis du inte har varit med på länge
Fello ♥
Ps. Tjejen vi måste vara nån dag (♥
Miss u gumman ♥
I ♥ U
Men nu ska ag gå så v ses imorgon ♥
aja
puss o kram ♥
hejdå ♥
ha det bra babes till nästa gång ♥
-emppu. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: