Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Du fattar inte när jag föklarar med 3 enkla ord 12 bokstäver "Jag älskar dig"

Kategori: Allmänt

Heej alla sötaaah! ♥ Och glad lilla jul! ♥ Hur har ni det idag?? Jag har det helt bra!! :-) Kom för en liten stund sen från duchen. Och nu så har jag just klät på mej och ska snart äta ett bröd om 2 timmar så ska vi äta julmat ! O sen baka pepparkaka! <--KÄRLEK! och sen när mamma kommer klockan 2 hem från jobb så får jag lilla juls klapp! :D Men nä klockan ba blir 1 så ha det int hänt så mycke men tänkt jag 28:e bilden en tokig bild
hihihi

Tänd ett ljus
och låt det brinna.
Låt aldrig
hoppet försvinna.
Det är mörkt nu.
Men det blir ljusare igen.
Tänd ett ljus
för allt du tror på.
för denhär planeten vi bor på.
Tänd ett ljus för jordens barn.
http://www.youtube.com/watch?v=X4KCBaVMh7k♥
Lyssna.
Men puss o kram ♥
Bloggar i kväll
Hejdå ♥
Emppu♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: