Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Drömmen om dej och mej som inte är sann!

Kategori: Allmänt

Hej alla. ♥
Hur har ni i dag ? ♥
Jag har det helt bra ;) ♥
Just nu sitter jag o drömmer och lyssnar på musa ; ) ♥
Så smånigom ska vi faratill Ekenäs ♥ och hälsa på mina kusiner :P ♥
Och idaag fyller leppä 13 år (min kusinskusin) så Grattis till han : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Joopp :D Så ska seja grattis till han om han e hos mina kusiner : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Men schemat idag
enkka
enkka
hissa
LUNCH
modda (data)
jumppa
sen cykla jag hem med bontte :D vi tala o skratta :D
Juu :D
Men så ha helt haft chill dag idag.
Men i mat kön va det ba så bäst ! : DD
hahha :D
en sano miks ; )
hihi
Sen va det juu brandalarm idag
pga. att det brann på finska sidan :D
men joo :D
så man kan någ seja att dagen va "normal"*hosthost*
Men jo tänkt nu ta 19:e bilden någon du tycker är snygg
MIKAEL GRANLUND ♥
Men ska dra nu ; ) kan hända att bytter design :D
Men bara kanske ♥
Hejdå♥
Puss okram på rumpan ♥
-emppu-♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: