Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

"det är okej att känna"

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggaren. Min dag har varit helt okej :D
Kom typ fö 3 timmar hem frånmatte vi kolla på Talent Suomi :)
O ja :D
Sen när jag kom hem så åt vi varma smörgåsar sen har jag nu ba vari på datan :)
Just nu sitte jag o Linnea o talar om "känslor" på fb ;)hihihi :P
Men joo
Ble ba ett snabbt inlägg because jag ska så småningom o sova fö e sika trött :DD
Imoron ska jag vara me Bontte♥ Matte♥ oxh maybe fello♥
Men joo :D
Ska börja fara nu :D
Men nu en länk
---------> http://www.youtube.com/watch?v=162gYmyiGrU <-------- NI MÅSTE KOLLA IN LÄNKEN
Men nu
gonatt♥
puss och kram♥
bloggar imorgon♥
Emppu♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: