Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Bästa dagen på länge ! ♥

Kategori: Allmänt

Hej babes ♥
Hur har ni det i dag ? :D
Jag har det bra ! :D ♥ eller typ! Har sväljt ett såntä hår strå till tandborste on det ha fastna lite i halse inte så skönt !så sitter nu o sväljer här förfullt !
men i varje fall tänkt äta någo smått o sen så småningom fara o sova :) fö e trött måsta vakna 8 idag :S
Aja men nu tänkt jag min daG ! :D
Vaknade klockan 8.00 laga mej klar o sen klockan nio starta tågetr till karis ! ♥
I karis va vi typ en timmen sen får vi klockan 11.00 till lojokaris till päiväkumpula o äta mat. Eftersom min mommo o moffa hadd guldbrölop= att man ha vari gifta i 50 år :D
I päiväkumpula va vi typ i 3 timmar kom hem vi 2 till karis :D
Sen kvart före 3 får jag min mamma o min mommo till tågstationen fö jag sku fa hem o sen så hemma bytt jag snbbt om o fixa me lite:)
Sen cykla jag ti ronja o från ronja cykla vi till matte :D
NÄ vi kom så gamea matte o tommy :D
Sen typ efter 5 så kom teddie :D
'Halv 7 börja vi o si på filmen dead silence :D
Film handlar om dockor o sånt :S
Men sen döär typ lite före halv tio va jaf hemma ! Men vi hadd super kiva ! ♥
Tack fö kvällen
Matte♥
Ronja♥
Teddie :D
Tommy :D
Vi hadd roligt hihihi :D

natti natti
puss o kram ♥
:-emppu- ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: