Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

att inte se dig en hel dag är katastrof.

Kategori: Allmänt

Hej ♥
Rubriken stämmer en hel dels:D
Juu :D
Men jag tänkte bara blogga om att just nu sitter jag här o bloggar :)
Imorgon ska jag till skolan :D
wupidu :D
Ju :D
asså har varit feberfri hela dagen så känner mej stolt ::D
asså är skit nere för att inte har fått se mina kompisar idag :(
Saknar skärskilt Bontte ♥ Matte ♥ o schh..;) ♥ o typ fello ♥
Ju ;)
Vill¨bara att klockan ska bli typ åtta då jag cyklar iväg mot ronja ♥ o sen till matte ♥
Juu ;)
hihi :D
Men ju ♥
O jaaa sen så vill jag si en spc typ ;) ♥
Joo men ska så småning om väll fara i duchen ;)
måste duscha bort alla sjuka bobbor ;)
Hihi :D
Sen så ska jag väll se på salkkarit o chilla :D
Joo :D
Men nu ensåndä juttu jag tog av en bloggare ;)

Dagens humör: Trött allmänt happy

Dagens mående: Typ okej

Dagens borde: Gå i duschen

Dagens frisyr:råddit o fast ;)

Dagens smink: inget fö har vart sjuk

Dagens klädsel: nattlinne men snart badrock ;)

Dagens planer: Se på tv o sakna mina kompisar ♥ o han ♥

Dagens materiella vill ha: öö en varm dusch

Dagens fundering: vad jag igentligen ska tro o välja

Dagens beroende: Musik o han ♥

Dagens tråkigaste: att inte få si kompisar

Dagens längtan: Att jag sku få si han snart ! ♥

Dagens superlängtan: typ samma sak att resa bort nåstans sportlovet o ja ;) set framimot mkt :D

Dagens tidning: Ingen

Dagens låt:Britney Spears everytime ♥
Joo men skall dra i duchen nu :D
Så bye ♥
Godnatt ♥
Bloggar mer imorgon ♥
Hejdå ♥
Puss o kram ♥
Emppu♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: