Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

1000 ord beskriver inte känslan mot dig. Jag skulle måsta stå o berätta min känsla till dej i ett år!

Kategori: Allmänt

Heej bloggen. ♥ Hur har er dag varit idag? Min har varit bra !!!!!! 3♥♥
Det börja med att jag åt sika god mat Pepparsås (som int smaka peppar smaka mest gräddsås) Pepparbiff och klyftpotatis:)♥Sen cykla jag till Bontte o vi cykla sen till Alli(stavning) Sen där ringd vi till matte o fråga om hon kund vara? Men hon kund int eftersom hon har nån såndä juttu att hennes ögon va helt uppsvulna.Kryya matte! ♥
Sen så får vi till mitt o påvägen till mitt så hadd vi roligt. Sen hos mitt så titta vi på gamla foton. Sen så får vi till bontte. där spela vi sly♥. O just åt jag kvällsmål ♥omnom ♥
Men måste gå nu för ska till skolan imorgon! ♥
Puss o kram♥
Godnatt ♥
Hejdå♥
Emppu♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: