Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

(N) dålig på rubriker

Kategori: Allmänt

Hejj!

Nu ska jag berätta lite om min dag. Dagen börja med skola 8.00-14.00 :/. Nå ja sen var jag med ida och fello <3. Hahha vi hadd rolgt vi lekte blindebock o sen så hade vi alla skydd för ögon o sökte efter varamdra. Nå ja men nu så e jag ba på fb ska snart diska o sen salatut elämät (dolda liv). Imoron blir det väll igen Ida o Fello <3 Hahaahha.  Nå ja men nu blir det en dikt till slutet..




Jag trodde vi var vänner men jag hade fel. Du vet inte hur jag känner mej. Du sade att vi va kompisar men endå säger att vi är ovänner såna mänskor hatar jag.. Dom stör mej.  Men tur så har jag er :) <3




Hahha nu blir det diska o sen salatut elämät (dolda liv)



-Puss&kram Emilia-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: