Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Hejj lite om mej och min dag!

Kategori: Allmänt

Hej
Jag är en 11 årigflicka och bor i en liten stad hangö. Min idol är akon. I den här bloggen får ni veta om mej o mitt liv.
Idag har jag varit med syster fello. Vi hadde det roligt. Men nu tråkar jag men jag tror att jag  skall ta o si på fb. Hoppas du som läser min blogg tkr om den. Tack hej ! :D <3

Jag älskar dej du är finaste som finns. Men vet inte hur jag skall säga det för dej. Du tror knappast, o du sku bry dej skit i det...



- Emilia-

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du tror de men de sku *** int alls ! <3

    2011-03-29 | 18:17:45

Kommentera inlägget här: