Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Reggae rekka<3

Kategori: Allmänt

Har int blogga nu för har varit ute det e juu sommar <3. Men min dag har varit ganska tråkig . Varit en stund i parken o sen och simma men man ville inte gå o simma nu riktigt det var så kallt , men endå simmade jag;) har helt kallt ennu :P Men just nu hör jag på reggae rekka <3 ;) en av min favorit låt ;) mina andra 2 favorit låtar är Pitbull-give me everything. Och lmfao- party rock anthem. ja o Jason derulo- don't wanna go home. aww älskar sommaren ! <3 Imorron blir det kallas min lilla kusin fyller 11 ! <3 assw <3 o på månda blir det Sverige <333 o hälsa på min småkusin Fanny <3o många till <3 Just nu sitter jag o chattar..
Jag fattar inte va vadet som gick fel :( Jag vet jag e inte perfect . Men fan det är ingen annan helr ! :( Du måste fatta sdu kommer ångra dej endag ! <3
Fan vad jag älskar dej <3 :(  just nu känns det som ingen vet hur jag känner mej :(
om någon skulle veta det :(
Puss o gonatt måste g hejdå -emppu- Älskar er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: