Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

We must stand togheter♥

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsaren!♥ Hur har ni det? Jag har det sådär fast min fot e nästan lika stor som en  fotboll. Men joo. Idag har jag mest tagi de chill vakna vid elva. (=. Och då just sku mamma komma o se hur det va me mej. Men hann vakna. Men det va faktis skönt att sova ut.!♥ Aja. Men just nu så chattar jag på Fb. O så ser jag på x factor usa!♥ O äter chips men ska någ sejja att mamma ska fixa smörgås till mig. Eftersom jag int rikit sj kan göra det joo men i vaarjefall.Kan hända att de kommer senare ett inlägg. Men det e ba kanske. :)Men nu i varjefall en elr fler bilder!♥

Snälla,smile ens för min skull!♥ Du vet it hu myckii jag älskar dej!♥
Det va någ allt fö mej bloggar mer kanske senare. Annors imorgon!♥
Seeya tills näst♥


-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: