Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

tomte chocklad klubba=kärlek♥

Kategori: Allmänt

Heej alla sötah ♥ Hur har ni det idag? Jag har det väll okej.. Ursäkta att jag inte bloggade igår, men jag hade ingen lust och så va jag lite lessen.. Juu men igår börja vi 10 Matematik-var i 5b:s klass vi räknade matta 10.45-Lunch 11.15-Modersmål-var igen i 5b:s klass lagade en uppsats 12.15-Fyke-laga en elctro-magnet 13.00-Data-lagade stapel sen 5-10 min fritid. Sen kom jag hem var på datorn diska sen åt jag o före fem så får jag till BOntte sen där vi halv 6 så körd bonttes mamma oss till disco. Det va helt roligt där förutom en sak :'( O sen ska jag sejja Grattis till Linnea ;)♥.
Sen efter disco kom jag hem på datorn sen får jag o sova. Sen så vakna jag idag halv 10. Va på datorn . och om en timme ska jag till brankis o sälja bakverk. Vår klass säljer. Men blir ett inlägg senare puss o kram♥

Fattar du inte att
du betyder mkt för mig.
Betyder inte mina
känslor ngt för dig?
För mig e du mitt liv,
mitt ljus,min stjärna,
och allt.Du är lika
gossig som en gossebjörn ♥
O jag älskar dig mest.


-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: