Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Sorry.. But I miss you♥

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsaren!♥ Hur har er jul vart?♥ Min har vart super! :)♥Aja. Har inte orkat eller har inte vart på datorn så mycke på julhelgen. Det ända e att jag snabbt har kollar facebook!♥Aja. Men julen var bra var i duchen först på moronen vid 4 åt vi och vi 6 kom julgubben elr julgubben o gubben. Alltså min halv fammo låtsades att han kom. aja. Sen var de paketöppning.Berättar längre ner va jag fick. Sen så jaa. Så liksom kom jag snabbt o  kolla fb. O så chatta jag en liten stund med Inka♥ O sen så spela jag o min syrra mitt nya spel. Gårdagen vakna klockan 10. Sen så steg jag upp åt. O så spela jag igen detdä spele med syster. O sen så ba chillning. Kvällen spela det dä spele med syster o mamma ♥ sen läsa en bok jag fick. Ju. Idag vakna kring 10. Sen stiga upp äta. Sen så kommer gudmor o dom o dag ha det vart en hårdstorm. Sen vi 4 så får vi o köra runt stan o så vi sku si lite hu det va efterstormen. Juu. Sen så spela med syster detdä spele. O sen så ba vart framför datan. Nu e det ensamt nä syster får. O så e det oxå sorligt. :( För saknar en typ sika mkt.Ju.Aa men i varjefall imoron blir det hälsocentralen. O sen kanske kariis ♥ JU men nu va jag fick i julklapp! :P
  1. 200 euro. men 100 euro ska jag använda till skor elr rock
  2. Konfektask
  3. en panda konfekt ask
  4. panda smågodis
  5. en karkkipåse
  6. 2 masckaror
  7. ögonskuga
  8. 4 olika nagellack
  9. en parfym som jag vila ha
  10. mjukisdräkt
  11. halsduk
  12. underbyxor
  13. filmen fame
  14. Alias
  15. bok
  16. nomination del
  17. Musmatta
  18. och sen ska jag få en tv
Ju där va det ! :FP
Nuu en bild :P

Denhä bilden e sann! ♥
Juu men de va nu allt från mig♥ Jag bloggar imorgon, så ha det bäst tills imorgon!♥ Hejdåå♥
ps. tänkt glömma. Fiick ennu en tunnika och en drickaflaska till julklapp!♥ Men hejdåå alla♥
GOnatt hoppas ni sover gott. Dröm söta drömmar ! (:♥


-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: