Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Sometimes i smile Sometimes i cry.Sometimes i lie. But i never cry for you i never smile to you. But now i lie ! Because i cry for you everyday and i smile for you everytime i see you

Kategori: Allmänt

hejhej alla bloggläsaren!♥ Just nu så sitter jag här o facear! :PHAhah. Jaoo. chattar med min gullis Ida♥ O fello♥ o imellan Linne♥ Juu.♥ Hihi. Men som sakt sen jag senast blogga så ha jag gjort julkort ! ♥ Jee ! O sen så ha jag faktist gått utan kryckor ! ♥ så e jätte nöjd! ♥ Fast jag även går sakta !♥ Men det e en bra början!♥ O har it ees mer ont i foten!♥ Juu. Men imorgondagens schema e att Fara på morgonen en snabb sväng till Karis! ♥ Till mommo o moffa!♥ O sen så ska jag baka IGEN jultårta!♥ Nam!♥ Joo så på kvällen blir det chilling with sis !♥ Joo o sen så e det ju på lördan julafton!♥ O just nu så sitter mamma nånstans o paketerar julklappar ! :P ♥ hihihi. SÅ får int se :(♥. Aja..MEn som sakt. Ska campa ennu en stund på fb o msn! :D Sitter o chattar med Jonnas brorsa på Msn ! :DD HAhah. JOo o på fb me fello o ida !♥ Hhiihih♥ Joo .♥ Men kommer en bild o sen ska jag gå!♥ Kanske bloggar ennu ett inlägg före jag gå o sova ! ♥

Jo men bloggar kanske senare !♥ Annors imorgoN!♥ VI får lite si om jag hinner blogga på morgonen beror på när vi far till karis!♥ Joo. Men det va allt frånm mig!♥ kanske kommer det ennu ett inlägg där jag sätter massor av bilder helr int massor men några!♥☻ Men det va allt från mig bloggar kanske senare ♥ Puss hejdåå♥ Gonatt om jag int bloggar senare !♥


-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: