Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Santeri!♥(sandra heinänen)♥

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsaren!♥ Hur har ni?♥ Jag har det faktist bra!♥ Just nu hör jag på Mange Makers-mange bjuder!♥ Mange e så awsome! ♥ Joo o så chattar jag med Santeri!♥ (sandra heinänen)♥ Hihi. Älskar denna tjej otroligt mkt!♥Hihihi. Ska träffa henne på Jullovet. Aja i varjefall vakna 08.05 odag steg upp o läste på en skit bra bok som heter Sverige-Finland en kärlekshistoria. ♥ O den e faktisk en av mina favvo böcker jag ha läst  ! ♥ Juu sen titta jag på tv kom på datorn. Sen nä mamma kom hem så åt i nästan genast sen så får jag o pappa efter maten till säästö pörssi. Sen får hem o sen till Lidl. Sen så kom min kusiner o dom eft mig till Lidl. Sen få vi ti Min farbro där va vi en stund sen får vi till fammo. Och där va vi me en stund. Sen kom vi hem ti mej o får på kalas till Fafa.(!!) och vi åt kaka. Sen blev jag lessen. O sen så mittiallt glad.Sen planera vi lite att jag sku fara till dom den 26.12-31.12. Och den 27.12 sku vi fara till simhallen! LIKELIKELIKE! ♥ Hihi joo. O sen får dom hem o sen ha jag ba vart på datan sitt på tv juu. Men nu tänkt jag bjuda på bild/bilder! ♥

Santeri!♥Mä♥Sua

Ha faktiskt tänkt på en sak.
Att tänk om jag sku ta en paus från pojkar.
Men det kommer kanske bli svårt.
O kanske int igentligen alls ta paus !♥

Santeri♥Emppu
Ily♥
oot tärkee♥
oot aina mun sydänmes♥
hanibani♥
ja sä et tiiä kuinka paljon mä sua rakastan♥

det va nu allt fö mig !♥ BLoggar mer imorgon♥ Ps. Det e en vecka var ti jul!♥ men moix♥


-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: