Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Sånhä Lista! : DD

Kategori: Allmänt

Något som gjorde dig glad idag?
Dagen ha just börja..Men jag tar ngt som gjorde mig glad igår o det va nu T: s Moonwalk (; HHahahaah : DDDDD

Humör just nu?

Trött och kär men annors bra ! ♥

Va gjorde du klockan åtta på morgonen?
Vakna : P

Va gjorde du för femton minuter sedan?

Ömm..Läst bloggar o så på tv. : )


Vad ser du om du tittar till höger?

en dörr : ))

Vad gör dig glad just nu?
ömm... Han♥ att linne kommer snart hem! ♥ Vänner♥ O att jag får si min gulliga släkt ! ♥

Hur vädret är hos dig just nu?
Trist o regnit o sådää :/

Vad var det senaste du åt?
ömm.. En choklad bit från choko kalendern : DD

Vilken mål på dagen tycker du bäst om?
Kanske maten. Men alla e lika bra elr sen mellanmål! ♥

Bästa glassmaken?
Öm.. Dethä blir lätt nougat choko o vanilj! ♥

Drömmer du mardrömmar?
Nä elr ibland men det e sälllan!!!kanske högst en gång om året !

Hur många kudda sover du med?
Enkelt o klart 2 ! ibland 3 : DD

Snarkar du?
Nä,elr ibland om jag e sjuk : ))

Favoritkläder?
Enkelt ! NU just e det toppi kofta o leggings o yllesockor ! : DD

Favoritgodis?
Dubbel nougat. Lös godis. Choko! ♥

Höger-eller vänsterhänt?
HÖGER OFC!

Stjärntecken?
Lejon

Vad längtar du efter mest just nu?
Julen♥ Han♥ Att se Linne♥ Vännerna♥
o att få se min släkt idag♥♥♥

Good jul♥♥♥

-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: