Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Så jävla många minnen !♥

Kategori: Allmänt

Hej alla!♥ HUr har ni det?♥ Jag har det bra min fot e int så mkt uppsvulen mer. O det tar int nästan alls sjukt i min fot!♥ Jess. Aja. Men i varjefall får i natt o sova halv 1 o vakna först halv 11. Aa så har sovit ut åtminstone!♥ Jajaja. Just nu hör jag på gammla låtar! Det kommer upp så jävla många minnen sen man va yngre som man faktiskt saknar så jävla sjukt mkt!♥ Aja. Men ska nu leta efter gammla låtar som det kommer minnen upp!♥ Men en bild före jag far !♥

Så jävla sant (; ♥ Men det va allt från mig !♥ Så hejdå♥ Blogggar mer senare ♥


-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: