Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Ohh miss international love.

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsaren!♥ Hur har ni det idag dÅ?♥ Jag har det bra♥ Idag så jag har jag bara gått på foten !♥ Juu. men jag vakna idag klockan 8.Sen så kom jag ba snabbt på datan o sen logga jag ut. Sen så åt jag sen så fixa jag mig sen så starta vi kanske typp kvart över 10 ti karis !!♥ Joo där va vi frame typ 11. Sen så åt vi där o så starta vi kvart över 12 tibaka hem så va vi hemma 1. Sen nä jjag kom hem  så får vi till Gunnarstrand efter fisken eftersom vi ska ha rö lax tills imoron då!♥ Ja sen så kom jag hem sen förd pappa mamma till jobbet. Sen så kom pappa efter mig, sen får vi till säästis. Fö måsta köpa en julklapp till mamma!♥Sen kom vi hem o efter det ha jag ba varit på datorn.!♥ Just nu sitter jag o ser på tv o väntar att min syrra ska komma ! Hon kommer väll typ om en halv timme!♥ Sen så ska vi baka! ♥ O så ha jag planera at vi ska ha en spelkväll!♥ Chill"!!!♥ JOo o sen så ha jag fått 3 julklappar idag redan ! :DD♥ ju men nu en om int några bilder !! ♥ :DDDDD♥.


Juu där va 2 bilder ! ♥ BLoggar senare ska gå nu!♥ Ska säkert ringa snart o fråga var syster e !♥ Juju♥ Men vi hööörs senare ikväll!♥ Ha det bäst tills näst !♥ Ni e bäst !♥ Heejjdddåååå♥


-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: