Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Mår skit.

Kategori: Allmänt

Hej,allt jag vill  just nu e att jag mår skit.
Jag mår så satans skit.
Att jag int vet va jag gör.
Ingen bryr sig.
Trodd de sku va min bästa dag men nä!
Det e min sämsta dag.
Jag gråter och gråter.
Vill sluta men det funkkar int..
Att tänka på ngt roligt gör mig mer gråttfärdig.
Har ingen vi min sida just nu.
Ingen bryr sig.
Alla hatar mig.
Mamma o pappa säger att dom bryr sig om mig.
Men dom vill allt skit åt mig.
Har tänkt på att ta självmord
Många ggr.
Har tänkt på att rymma.
Ha tänkt på att gå ut o få friskluft.
O bara gråta ut.
Har tänkt på att ringa nån o berätta hur jag känner mig
Men dom skulle ba tycka jag e löjlig.
O det är ju sant.
Jag mår så dåligt att jag vet it mer va jag ska göra.

typ jag just nu
orkit blogga mer.
Så hejdå

-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: