Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Mange ger dig allt du vill ha(;

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsaren.♥ Hur har ni det idag då? Jag har det bra♥ Idag börja vi 08.15. vi börja med gymnastik:P Korgboll, men va int med eftersom jag sku igen ti tandläkaren.juu kom tibaka typ kvartöver nie.Då va dom andra o ducha o så eftersom vi int kund ha gymppa till halv 10 för att Hangö Lucia kom 09.45. Sen så nä lucian va så gick vi ut till kvart före tio. Sen hadd vi en halvtimme timme. Vi hadd läseförstående. Sen så va det Lunch. Sen så 11.15 så va det mattaprov gick äll sådär. 12.15-Rella fick ut provet o så får vi till data salen 13.15-enkka gjord lite allt möjligt. Sen så kom jag hem kom på datorn öva lite på finna prove vi har imorgon. o så . Var till butiken med Pappa. Sen kom jag hem ba vart på datan. Ska äta. O sen om 15 min så kommer det Finland lucia i teven så ska se. Juu morgondagens planer. Skola normit sen vara med matte o kanske bontte o fello ♥. Juu men ska gå o äta. O öva på finnan men före jag far en låt http://www.youtube.com/watch?v=d-j_Foia8oQ&feature=player_embedded♥ Sitter o spammar låten hihihiih. Han e så awsome! ♥ Men imorgon hinner jag blogga före jag far till skolan. ♥ Juu men ska dra moix♥


-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: