Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Man blev lite Morjens!

Kategori: Allmänt

Jo hej♥ hur har ni det idag? Jag har det bra♥ Orkar int ees berätta om min dag eftersom den ba ha vari tråkii. Förutom att jag bakat pepparkakshus♥ O så fick man juu ett meddelande av Linnea ♥ Att hon lever ennu♥ Joo så får si henne på Tisdan♥ Längtar  sjukt. ♥ JJoo men just nu så sitter jag här o chattar me nån random typ han fråga mej att e du singel? Jag ba okej?Jo han ba hu gamal e du jag ba 12 han ba då e du fö ung fö mig. Jag ba hu gamal e du han på 19. O jag ba Jo morjens. O dessutom e han helt ful. O jag e ju redan intresserad av en annan. Joo men ska snart äta. O sen börja sova. Fö imorgon ska man då va sista veckan fö dethä åre i skolan. Taggad som fan♥ JOo men just nu så måst jag gå blir bara en bild.♥ (:♥

Ibland har jag lust o visa mitt mittfinger till dej♥


-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: