Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Kiva dag Today ♥

Kategori: Allmänt

Hej alla sötah! ♥ Hur har ni det? Jag har det bra (Y) ♥ i varje fall idag så har jag vart med linnea ♥ Vi var int med ida eftersom hon int kund :( ♥ JUU men jag o linnea så på jaws (nästaan till slut ska kanske si slute snart) ♥ Sen får linne o äta under den tiden blogga jag juu sen nä linne kom till baka så tala vi nu o sen där vi halv 7 så får jag hem sen kom jag på datorn sen måsta jag öva på finska orden tills imorgon eftersom vi har skrifligt ordföhör! Great! (N). JUu sen har jag nu ba sitt på tv o just nu så sitter jag här o lyssnar på musik o ser på tv. ;::D Men nu en såndä  fråge juttu :P
Svara på det här ärligt

STUFF
Va gör du just nu?-Bloggar facebook och musik o ser på tv :)
Vilken färg har du på sockorna?-Svarta
Vad är klockan just nu-20.55
När vakna du idag- 11.00
Vad tänker du på?- på just HAN! ♥ ;)
Hur mår du?-Bra
Har du varmt eller kalt?-Passligt
Va gjord du igår klockan sju?-Åt kaka
Äger du arabiens muminmuggar?-Joo
Bästa minne från sommaren?-Sverige resan och sen ofc roliga stunder ute med kompisar ;)
Kaffe eller te?-Te ofc
Starbucks eller frezza?-Frezza
Drömd du förra natten någon dröm?-Näj, eller int va jag kommer ihåg ::D
Vilken dröm har varit bäst den här veckan?-Veckan ha just börja men just en dröm jag int ork föklara ;)
Hurdan dröm drömmer du ofta?-;)
Hör du på musik just nu?-Joo
Vilken låt?-Aeorsmith i don't wanna miss a thing
Vilken färg på lakanet har du just nu i din säng?-Orkint spring o si :)
Hur många dynnor har du i din säng?-5 ;)
Använder du solglasögon på sommaren?-Ibland 
Va är det första som är breve dig till vänster?-Hörlurarna
Äger du någon spelkonsol?-Joo
Va spelar du ofta om du spelar-Stick run på facebook :P
Tycker du om ES?-Nä
Hur många speglar har du i ditt rum?-1
Har ditt rum något fönster?-Joo
Äger du en veckarklocka-Njaa juu min telefon ;oo
Äger du ett kläddskåp-Ofc ;)
Använder du badrock?-Efter duchen
Går du i skola- JO
Har du någon piercing?-Öra
Vill du skaffa mer piercing-Joo några ttill i öronen ::D
Har du tatueringar?-Nä
Tänker du skaffa tatuering?-Maybe maybe not
Ser du helst på skräkisar?-Njaee nä
Vilken skräkis så du senast-Kauna eller Paranormal Activity 3
Spelar du någo?-Nä
Har nån slått dej i reven?-Jo
Kan du kokka?-Joo om ja iss
Har du någo saker under sängen?- JOO!
Vilken kroppsdel intresserar dej den som e motsatsen mot dig?-?? vet ej
Är du man eller kvinna?-Kvinna
Kan du språk-juu :D
Vem texta ti dig senast-Mamma
Öppna med ögonen fast någo av ditt messu, va står det där och vem e det av ??- Senja Ungefär kvart före
Har du en mask på golvet-Nä
Har du husdjur-Nä
Har du bilder på dina vänner i ditt rum-hmm joo :D
Vilka av dina bilder i ditt rum får dej att le-Vårt kompis foto och klassfoto :P
Smörjar du din hy-ibland :D
E du männlig eller kvinnlig-IDK

SEX&LOVE
Har du en relation?-Nä
Varför är du/är du inte- ja du
Har du någon som tker om dej just nu?- JO ..
BLir du kär lätt-beror lite på ? ::D
Älskar du nån-Kompisar,familj,släkt och ♥
Har din älskade ngt skillna vilken färg på håret den har-Nä?
Vilken är viktigare utsende eller personligheten? PERSONLIGHETEN

PARTY HARD AND DRUGS
Dricker du?-Nä
Röker du?-Nä
Använder du drogmedel-Nä
När drack du dej senast full- Har aldrig drucki mej full
Dricker du ensam hemma-Jag dricker int
Dricker du varje dag- Dricker int fortfarande
E du klockare normal än full?-Jo
Har du druckit på ngn normal plats- DRICKER INT
Kommer du ihåg nästa dag vad som händ dagen före- Joo fö dricker int o jag e int glömsk ;)

Friends
Vem e din bästis- Ronja Men har många super bra kompisar ! ♥
Får du stöd av dina kompisar när du behöv dom som aldra mest-Joo
Brukar du sova över hos dina kompisar ofta?- Nä
Är det i din kompisgrupp mest pojkar eller flickor-Flickor
Har ni många hemlisar-Joo har me dom flesta ::D
Gör ni konstiga saker som ni int sj sku fatta? -Joo :P
Är du dig sj me dina kompisar-Joo :D
Har du ett eget kompisgäng-Typ joo :D
Är du orolig med dina kompisar-Näjj
Vad gör dig att bli upprättad i kompisgäng-Om där finns ees en störd typ!


FUTURE
Vad är ditt drömjobb?-Kok eller frisör
Vad gör du om 2-3 år-Går i högis :D
Vill du gifta dig-Kanske
Vill du få bbarn- Kanske
sku du va en bra mamma/pappa-Kanske
Hudant hus vill du köpa?- Egnahems ; )
Om du e singel 30-50år?-Hyj
Va tror du att du dör i-Cancer ,bilolycka
Vad önskar du dig i framtiden- ;;)


MORE RANDOM
Om du ennu hör på musik, så vilken låt?-Ingen
Börjar det va tröttsamt att svara på långafrågor-JOO
Vad sku du ennu måsta göra-Ing..
Va har du på dig-legings o 2 linnen
Hur har du ditt hår-Löst och panlungen så dä åt sidorna
Vilket datum idag- 6
har du någon gång varit stöldig-nä
Vad vill du-Sova o sluta svara på domhä frågorna o sen en annan sak ;;) ♥
OM du sku si fram va sku di sii-Data skärmen och batteri och fönster
Hur mkt pengar ha du använt den hä veckan- 1.70
va e veckans dåliga- hmm veckan börja just så vetit?
Va stoppar dej just nu?- Ing
Va e störande just på denhä minuten?- Att svara på dom hä frågorna
I vilken kroppsdel tar det sjukt?- Nacken
Joo ett långt inlägg fö att deet va så hä mycki frågor , juu men vissa frågor lämna jag bort o dom va i gentligen på finska så. Men juu men ska dra nuu så vi hörs mer i morgon , men jag lovar att försöka börja blogga 2-3 inlägg per dag altså då morgon eftermiddag kväll :D Juu men nu moix ♥




-Emppu-




Kommentarer


Kommentera inlägget här: