Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Kiss n Hugs

Kategori: Allmänt

Heej alla söta♥Hur har ni det idag? Jag har det INTE bra. Eftersom jag är sjuk. Joo. Men min dag i skolan va helt bra. Finska-Gjorde i arbetsboken uppg. Och hadde ordföhör (N) Som gick väll helt great Modersmål-hadd chill timma ba tala och läst i zoom boken.Lunch. Matematik-Räknade kan du det här o repetions uppg och när stena får o öva men Jonde,Reiska,Ana och Tommy ti vår låt, så börja alla ba o tala där högt.Bildkonst-Laga nå 3D väg. Handarbete 2x Laga tomtar. Sen så får jag till Ida. Vi får ut o gå med Nea,sen så kom vi till ida laga läxorna sen får vi till banken med Joni(idas storbrorsa). Sen så kom vi till Ida. Ida fortsatt på sina läxor. Jag får på datan. Och sen så städda ida i deras kök. Sen så åt vi brödd sen efter det typ får vi till Linnea. Hos linnea hadd vi roligt tala va på datorn o allt möjligt kiva. Juu o sen så fick jag nå skrattfel åt Idas Arabiska♥ ;). Hahah joo så ha haft en braa dag.Sen så där vi 20 före 8 så for jag hem. Sen så mett jag febern o då hadd jag 37.7 :(. Joo imorgon både jag ha haft frissa o jag sku ha vari med Fello♥ som jag int ha vari med på 1000 år. Och så sku de ha vari min Turdag . Men tror det e min otursdag imorgon. Men det blir väll ba att stirra på film imorgon data. O så :(. Men joo. O jag sku  ha blogga tidigare, men jag orka int. Men joo.Nu ska jag meta febern. Sen så småningom krypa ner i säng. Men ska väll si slute av Jaws(joo jag vet säger det igen men jo nu tänker jag si den.)Men joo som sakt just nu drunknar jag i snorr. ;:(Men joo ska fa nu vi hörs mer i morgon ::D ♥ Moix♥


-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: