Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

julfeelis!♥

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsare!♥ Hur har ni det idag då? ♥ Jag har det braa♥ Just nu ser jag på Tv! ♥ Chill. Aja. Idag så har jag inte gjort så mkt! ♥ vakna 9.00 och steg upp kom på datorn. Stängd av datorn Rita med systers dotter. Sen kom jag på datorn o då hörd jag o systers dotter på jullåtar o vi hadd fan julfeelis.♥ Sen så stängd jag av datorn AGAIN♥ Sen så laga vi jultårtor!♥O fan dom blev goda!♥ Sen så spela vi kort o sen där vi 4 får min syrra o hennes dotter hem ! Sen dess ha jag ba vart på datan chillat osv.. O väntat ofc på julen!♥ tur så e det snart ba 1 dag kvar ! ♥ Jes men nu bild(er)♥






Jaa♥ Där var några bilder bloggar senare !! pusspuss♥

-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: