Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

jaha..

Kategori: Allmänt

Hej alla sötisar!♥ Hur har ni det idag då?♥ Jag har det inte så bra.. Berättar mer senare varför. aja. I skolan var det väll helt okej.. 09.00-finska-fick ut provet 10.00-Matta-fick ut matta prove måsta gå med Siv o rätta det:S O sen fick vi oxå ut bige porvet. aja. Sen så va det lunch o rast på rasten hände ngt hemskt som jag berättar senare. Sen så gick vi in titta på videoklubbens nyaste film. Sen så läste vi sen så får jag till agneta eftersom nu det hemska kommer o vf jag int mår så bra.. Aja,.. Ute på lunchrasten så sprang jag o halka så att min fot får bakåt o så va inte agneta där så måsta vänta till 12 sen klockan 13.00 timme så satt jag o vänta utanför agneta. Sen så körd agneta mig till Hälsocentralen där vi va 2 och en halv timme. Eftersom först måsta vi säkert vänta över en timme på Läkaren o sen så kolla han o så måst jag rönkas. Sen rönknigen o läkaren tog väll mer än en halv timme. Sen måsta jag vänta i gen fö jag måsta få resultatet. I varjefall så måste gå på kryckor i en vecka. Och jag har stuckat ngt i ledbanden. Att om jag int kan gå på min fot i nästa vecka så har jag ngt bruttet o då måste jag o rönkas på nytt.. :/. Så hoppas det blir bättre. : )).♥. Ajaaa. Men ska gå nu eftersom jag har kallt så ska krypa under täcket o så ska jag vänta tills salatut elämät börjar. O sen senare ska jag se nä Molly  e med i En kväll Med Anna o Hannah. :) ♥ Joo men nu en bild :). Och alla bilder jag har tagit hittills är tagna från weheartit.com ajjaa, men nu en biild iaf.

Hihiiaiaia:D♥
Men int hadd jag ngt annat än att jag ska nu börja fara♥ Moidå♥ Kommer ennu ett inlägg♥




_-emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: