Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag vill tala om för dig att jag älskar dig så mkt. Men jag kan inte föklara det med ord. Så kom närmare så får du en kyss eller 2. Och en kram. Hoppas det räcker till dig.

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsaren! ♥Hur har ni det ikväll?♥ Jag har det bara fint♥ Tänkte börja me aatt berätta om min skoldag (:♥
Börja klockan 10.00-Matta-Räkna nå enkelt (:: 10.45-Lunch 11.15-Modersmål-Gjorde läsförståelse läste bok o nå modda muntligföhör 12.15-Fyke-Laga experiment Va par me BOntte o Jonna♥. 13.00-Data-Laga ett stapeldiagram o sen fritid. Sen kom jag hem o va på datan o så på en svensk film som heter Tusen gånger starkare o dn va helt bra ♥. Joo sen så åt jag mat o sen så va jag på datorn o sen så spela jag kortspel med min syrra o sen så baka vi pepparkakor ♥ Omnom♥Hihi joo o sen märkt jag int o så hadd jag fullt med  mjöl i famnen ! LYCKAT. JOo hihihih. Sen så kom jag ba på datorn sitt på salkkarit o nu ser jag på elämä lapsille. O joo o sen ska jag väll si på Nelonens film. Joo men liksom nuu såå tänkt jag berätta morgondagens planer. Mina kusiner kommer o så ska vi laga ettsåntdä pepparkaks hus:P. Joo o sen södan va det väll ti Ekenäs ti Seppälä o se på någo klädder till upp på scen dagen. Joo men liksom mitt jullov kommer äga. Hihi joo o torsdagen med. O sen så måst jag fa o köpa julklappar nästa vecka. Joo. Hhihih men just nu så sitter jag o skrattar till T:s moonwalk rak i ryggen o rak nacke. Hihi det va någ så fuckings bäst ! ♥ Joomennu en bild om int flera ! :dd♥

Det hä e så sant!♥

Men det jag behöv mest här i från e käärlek
För att du e min kärlek ♥
Men sen i gen behöv jag allt!♥

Sån feeling har jag ibland. ;(.
O båda bilderna stämmer
Joo bilderna tagen från weheartit.♥ Tkr dom har dom bästa kvaliten på bilder.Men ska dra nu bloggar mer imorgon Gonatt sov gott alla sötnosar!Moix♥


-Emppu-


Kommentarer


Kommentera inlägget här: