Emilia

I denhär bloggen får ni veta om en vanlig tjej som 13 åring, som kommer berätta om sin vardag och mycket om min favorit artist Justin Bieber och mitt favoritlag IFK!

Jag sku vilja vara en Ps3...

Kategori: Allmänt

...för om en kille får en sån så skriker dom o gråter av lycka och om dom mistar den så gråter dom av sorg..
Hej alla bloggläsaren!♥ Hur har ni det idag? Jag har det super!♥ Har faktiskt haft en bra dag på länge. Då menar jag faktiskt en BRA dag.Hihi. Börja idag klockan 9.00 Finska- hadd prov 10.00 Modersmål-vi sku laga nåå interjuv.Va par me Reiska (:. Lunch 11.15-Modda o musa-Modda läst upp domdä interjuvena och musa öva på vår låt. MUsa juttun va nå bääst :p. 12.15-Bildkonst-laga en 3D bild. MEn vi satt mer o tala med pojkarna i andra bordet. 13.15-14.45-Handarbete-Laga tomtar o vissa som va klara så på film. Sen så cykla jag hem me bontte. Läst igenom BiGe provet. Sen så får jag till matte där va oxå bontte o tommy.Och sen så gamea tommy o matte lite. Och sen så träffa vi senja i mattehörne. O får till walls o äta. Sen så va oxå Ana JeppeN och Romu där. Joo . SÅ vi tala med dom lite. Sen så får vi till matte igen. Där gamea vi. O jag fick nå fel ti Matte o Bontte Valdamor juttu. Hahaha. Sen så kom jag hem vi 8. Sen så kom jag på datan.Läst lite igenom till BiGe provet. O sen så nu ser jag på tv o bloggar. O så ska jag lyssna på musa. Hhah o sen oxå så va vår HANTA TIMME Nu så bäääst! hahahah. Sen så va det så bra HAN som ja tkr om skämd ut sig rakt framför mig idag. Han gjord en sak o jag börja gapskratta. O han ba vittu o ba börja skratta o blev röd. Hahaha.Men jo nu en bild.

So fucking true. You're beauty and i am ashole(;.


-Emppu-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: